2-Què fa? Què el fa ser diferent de les altres coses que ja existeixen? Definiu-lo bé.
-És una nova i revolucionària beguda energètica adequada per a les festes.
-El que el fa ser diferent de les altres coses és que et produeix una sensació activa en el teu cos que fa que tinguis ganes d'estar amb els teus amics.
3-Logo de la marca:
4-Target / target econòmic (edat, sexe, hobbies... del tot!)
Target: aquest producte va dirigit als adolescents.
Target econòmic: són els pares i alguns adolescents.
Variables dures: Edat: a partir de 14 anys fins als 25 anys; Sexe: homes i dones; nivell socioeconòmic: baix.
Variables toves: persones que els hi agrada anar de festa.
Un cop fet això comenceu a pensar amb la campanya publicitària:
5-Quins recursos voleu utilitzar?
Els recursos que volem utilitzar en la nostra campanya publicitària són: destacar allò positiu del producte; humor; cançons conegudes; imatge de marca (logo); slògan i noves tecnologies (instagram).
6-Com enfocareu la campanya?
Primer de tot, s'haurà de pensar quin serà el nom del producte i per fer això caldrà abans fer una pluja d'idees i un cop ja s'ha fet escollir el que s'escaigui millor. Després caldrà explicar la utilitat del producte i quina és la seva diferència respecte als altres. Caldrà també crear un logo que representi el producte creat. Després d'això, cal analitzar el target; el target econòmic; les variables dures i les toves del producte. Un cop fet això, caldrà determinar quins recursos volem utilitzar en la nostra campanya publicitària, és a dir, quin serà el nostre eslògan, quins colors tindrà el nostre producte,etc. Més tard, caldrà esmentar els mitjans de comunicació que voldríem que apareixés el nostre producte i finalment aplicar tot això esmentat en el cartell i l'anunci publicitari.
7-A quins mitjans voldrieu que sortís?
Els mitjans de comunicació que voldríem que sortís serien: la televisió, la ràdio, internet (diaris, revistes,...) i a les xarxes socials (intagram, facebook, twitter).
8-Teniu un eslògan potent? I música?
El nostre eslògan s'anomena: "The New Tropical Drink" i la música que utilitzarem en el anunci s'anomena: "Summer de Calvin Harris".
-Un cartell publicitari del producte (en DIN-A4) a color
-El producte físic que esteu anunciant (o com a mínim l'envàs)
-Un tercer objecte/cartell/producte/app/idea relacionat, com a part de la mateixa campanya
Un cop fet això, graveu un spot publicitari (uns 30s) utilitzant els recursos que heu elegit:
Aquí us deixo l'enllaç del nostre spot publicitari: https://youtu.be/vU-xA-rwS60
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada