dissabte, 31 de març del 2018

Pràctica de creació d'una campanya publicitària

Creació d'una campanya publicitària


Cal que hi aparegui:

1-Nom del producte: Trema-Gini

2-Què fa? Què el fa ser diferent de les altres coses que ja existeixen? Definiu-lo bé.

-És una nova i revolucionària beguda energètica adequada per a les festes.

-El que el fa ser diferent de les altres coses és que et produeix una sensació activa en el teu cos que fa que tinguis ganes d'estar amb els teus amics.


3-Logo de la marca:


4-Target / target econòmic (edat, sexe, hobbies... del tot!)

Target: aquest producte va dirigit als adolescents.


Target econòmic: són els pares i alguns adolescents.

Variables dures: Edat: a partir de 14 anys fins als 25 anys; Sexe: homes i dones; nivell socioeconòmic: baix.

Variables toves: persones que els hi agrada anar de festa.

Un cop fet això comenceu a pensar amb la campanya publicitària:

5-Quins recursos voleu utilitzar?

Els recursos que volem utilitzar en la nostra campanya publicitària són: destacar allò positiu del producte; humor; cançons conegudes; imatge de marca (logo); slògan i noves tecnologies (instagram).

6-Com enfocareu la campanya?

Primer de tot, s'haurà de pensar quin serà el nom del producte i per fer això caldrà abans fer una pluja d'idees i un cop ja s'ha fet escollir el que s'escaigui millor. Després caldrà explicar la utilitat del producte i quina és la seva diferència respecte als altres. Caldrà també crear un logo que representi el producte creat. Després d'això, cal analitzar el target; el target econòmic; les variables dures i les toves del producte. Un cop fet això, caldrà determinar quins recursos volem utilitzar en la nostra campanya publicitària, és a dir, quin serà el nostre eslògan, quins colors tindrà el nostre producte,etc. Més tard, caldrà esmentar els mitjans de comunicació que voldríem que apareixés el nostre producte i finalment aplicar tot això esmentat en el cartell i l'anunci publicitari.

7-A quins mitjans voldrieu que sortís?

Els mitjans de comunicació que voldríem que sortís serien: la televisió, la ràdio, internet (diaris, revistes,...) i a les xarxes socials (intagram, facebook, twitter).

8-Teniu un eslògan potent? I música?

El nostre eslògan s'anomena: "The New Tropical Drink" i la música que utilitzarem en el anunci s'anomena: "Summer de Calvin Harris".

A continuació, treballareu per presentar la campanya a classe lliurant tres coses físiques:

-Un cartell publicitari del producte (en DIN-A4) a color

-El producte físic que esteu anunciant (o com a mínim l'envàs)

-Un tercer objecte/cartell/producte/app/idea relacionat, com a part de la mateixa campanya





Aquest és el nostre cartell publicitari on dintre d'ell trobem el producte, que és la beguda energètica, i com a subproducte hem creat un compte d'instagram on allà anirem posant fotos del producte i farem cada setmana un concurs i el guanyador s'emportarà gratis la beguda amb una adhesiu col·leccionable i un vas amb els mateixos colors que la beguda.

Un cop fet això, graveu un spot publicitari (uns 30s) utilitzant els recursos que heu elegit:

Aquí us deixo l'enllaç del nostre spot publicitari: https://youtu.be/vU-xA-rwS60

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada